Учнівське самоврядування

День молодіжного самоврядування у Вінницькій міській раді
 
 
photo 2024 11 27 13 09 19
 
photo 2024 11 27 13 09 21
 
photo 2024 11 27 13 09 15

 
Тренінговий курс в межах ініціативи "Розвиваємо середовище миру та порозуміння" в межах проєкту Ради Європи
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
 

Конкурс «Лідер-2024»
28.02.2024
 
зображення viber 2024 03 12 08 34 59 883
 
зображення viber 2024 03 12 08 35 00 257
 
зображення viber 2024 03 12 08 35 00 773

 27 лютого президент учнівського самоврядування Єлизавета Сокрута провела у Вінницькому ліцеї N 33 у рамках проєкту обміну досвідом «За межами рідної школи»
 
зображення viber 2024 03 12 08 34 57 736
 
зображення viber 2024 03 12 08 34 58 362
 
зображення viber 2024 03 12 08 34 58 834
 
зображення viber 2024 03 12 08 34 59 186
 
зображення viber 2024 03 12 08 34 59 385

21 лютого збірна команда 6х класів взяла участь у відбірковому турі чемпіонату пізнавально-розвиваючої гри “Click travel”
 
428635668 2746995658773185 6392145332438743014 n
 
428652446 2746995682106516 5240487255788783359 n
 
 
428628010 2746995712106513 6818347038262943048 n

 
 Вернісаж малюнків учнів початкової школи «Квітка толерантності» в рамках Декадника толерантності
 

  
 У ролі журналістів спробувала себе команда президента ліцею. «Що таке толерантність?» цікавилися вони в учнів і вчителів нашого закладу.
 
 
 

 
Акція "Скринька компліментів" у рамках Декадника толерантності
5б копия
 
 
6а копия
 
66
 
 
 
7б копия
8а копия
 
 
8б копия
 
 
8в копия
 
 
9б копия
 

Учні закладу створили мальописи "Сила супергероїв", в яких зобразили як окремих людей, так і групи людей, які постійно і з гідністю сприймають будь-яку особистість або подію, а отже, проявляють толерантне ставлення.
 
5б
 
 
6б
 
 
7б
 
 
 
8а
 
8б
 
 
8в

В рамках Дня інтеркультурності учні нашого закладу створили інформаційні постери про звичаї та традиції різних країн та народів.
 
5б
 
6б
 
 
7б
 
8а
 
 
8б
 
 
8в
 
10а
 
10а1
 
 
11а

У рамках акції "Щедрик єднає світ" до Дня інтеркультурності учні нашого закладу підготували відеопідбірки звучання щедрівки різними мовами світу. Адже однією з найпопулярніших різдвяних пісень вважається саме український "Щедрик".
“Щедрик” — це українська народна пісня, музику до якої написав композитор Микола Леонтович 1901-1902 рр. Водночас англійську версію слів створив американець українського походження Петро Вільговський лише 1936 року. Він назвав "Щедрик" дещо по-іншому: “Carol of the Bells” (“Колядка дзвонів”). Інші країни світу теж не лишилися байдужими до цієї пісні й створили свої версії.

Відеопідбірку можна переглянути за посиланням.

 


 Новообраний президент ліцею відвідав засідання клубу «Лідер» .

«Продуктивне спілкування – основа лідерства» – саме такою була тематика зустрічі. Гостем засідання стала Марія Маєвська - голова культурно-масового сектору Вінницької молодіжної ради при Вінницькій міській Раді, студентка ДонНУ, майбутній дипломований політолог, яка поділилася досвідом своєї лідерської діяльності, адже у свій час вона була також членом Ради об’єднання «Лідер».
Під час спілкування з Марією Маєвською лідери поглибили свої знання про різновиди політичної влади, дізналися, як працює пропаганда і який вплив реклами на суспільство.
 
лідер2
 
 
 
 

 

 


В рамках інформаційно - правової акції «Я знаю свої права та обов'язки» шкільні омбудсмени провели інформаційно - просвітницькі хвилинки «це повинен знати кожен», під час яких знайомили учнів початкової школи з особливістю діяльності шкільних омбудсменів та основними правами дітей.

ombydsmen2

ombydsmen3

 

ombydsmen4

ombydsmen5

ombydsmen7

ombydsmen6

 


 

Вітаємо команду 10-А класу, яка здобула найвищий бал (9,4) у відбірковому турі пізнавально-розвивальній грі «Нон-стоп»

non stop2

 


 

У рамках акції «Креативні перерви від учнівського самоврядування» активісти шкільного життя організовували для учнів молодшого шкільного віку, креативні перерви

kreat per2

kreat per3

kreat per4

kreat per6

kreat per5

kreat per7

kreat per8

 

kreat per9

 

kreat per10

 


3 березня президент учнівського самоврядування ліцею та його заступник відвідали комунальні заклади «Вінницький ліцей № 29» та «Вінницька гімназія № 24» у рамках проєкту «За межами рідної школи».
    330513300 595662502606522 3660789115647511324 n 
 330787657 533220122045261 317503203484160034 n  332117834 159507816949479 2711128033928885127 n  332878392 2586331968189178 4145389288695934031 n
 330558838 223612286858515 479104413857137186 n  330578789 914813563159569 220474347013134496 n  330756203 618813696740756 9133133412179153243 n
 332881559 923046819130554 7875691844294894076 n  333331107 188281393947001 8490650238531102137 n  334775161 586767786834236 8364254731772113391 n

Участь президента учнівського самоврядування ліцею Толоченої Олександри у конкурсі "Лідер 2023".

 

 зображення viber 2023 04 05 13 14 59 662 зображення viber 2023 04 05 13 14 59 982  зображення viber 2023 04 05 13 15 00 173 

 

311044069 2365764203563001 2265963993715440600 n

Ручні ремесла часто називають «активною медитацією» – процесом, коли руки зайняті, але розум вільний. Повторення монотонних дій є ключовим компонентом розслаблення, оскільки воно зосереджує нас на поставленому завданні й відвертати від важких думок. Протягом майже 10 місяців повномасштабного вторгнення рф в Україну у нашому закладі волонтери, учителі, учні та їх батьки активно долучаються до плетіння маскувальних сіток для наших захисників і захисниць. Ініціативна група соціального проєкту «Ми супергерої» не була виключенням.

#Покоління_непереможних_UA

 IMG 3100f37e529e1a866380c9b7e390ffbf V

   IMG b3e97cce0314649e60833e0ddf35f046 V
 IMG d4958c64ebbbf90e2375a32498a7d983 V  IMG df62e284d2fa691c0920b3445e92069c V  IMG e6281c0139f6c86443905b398c7870df V

Фахівці довели, що домашні вихованці уміють підтримувати своїх господарів в скрутні хвилини, підіймати настрій і рятують від нудьги. Тварини позитивно впливають на життя людей і допомагають долати стрес. Так і учні нашого ліцею поділилися світлинами своїх улюбленців і повідали, як вони їм допомагають пережити стрес.

#Покоління_непереможних_UA

 IMG 43fdb9e71f2226b005dc038febaf15d5 V

Людина, яка починає рухатися, танцювати стає більш життєрадісною, енергійною, здоровою. В рамках соціального проєкту «Ми супергерої» було організовано і проведено тижневик музичних руханок.

#Покоління_непереможних_UA

 1669988188613  1669988188617
 1669988188623  1669988188627

Регулярне прослуховування музики запобігати виникненню захворювань, викликаних стресом. Ініціативною групою соціального проєкту «Ми супергерої» був підібраний список пісень, який учні слухали на перервах.

#Покоління_непереможних_UA

 

 1669977835117
Психологічний стан та психічне здоров’я під час військових дій є вкрай важливим. Багато людей переживають виснаження, спустошення, втому, відчувають тривогу й паніку. Учні нашого закладу вирішили підтримати один одного, своїх вчителів та батьків, організувавши у закладі «День обіймів» у рамках соціального проєкту «МИ СУПЕРГЕРОЇ»

#Покоління_непереможних_UA

 1669987639644  1669987639650
 1669987639655  1669987639660

У рамках соціального проєкту «МИ СУПЕРГЕРОЇ» ініціативна група учнів організувала та провела рухливі ігри на перервах для учнів початкової школи 

#МИ_СУПЕРГЕРОЇ

#Покоління_непереможних_UA

 1669655031854


1669655031860

Акція "Поділись цукеркою з ближнім"

У рамках соціального проєкту «МИ СУПЕРГЕРОЇ» у ліцеї відбувалась акція «Поділись цукеркою з ближнім», яка мала на меті зменшити стрес та стати ближчими один до одного.

#МИ_СУПЕРГЕРОІ
#Покоління_непереможних_UA
 1669654158411  1669654158420
 1669654158429  1669654158452

 

Положення про учнівське врядування комунального закладу

"Вінницький ліцей № 21"

 Сучасні умови розвитку суверенної, демократичної, правової держави вимагають формування якісно нового громадянина, здатного включитися в демократичні процеси, його адаптації до вимог сьогодення з урахуванням світових стандартів, підготовки до самостійного життя та використання свого потенціалу в інтересах суспільства, держави. Важливою складовою у розв'язання цих проблем є учнівське самоврядування, яке створюється і діє у закладі на основі цього Положення.

 Дане Положення регламентує діяльність учнівського врядування комунального закладу «Вінницький ліцей № 21».

  1. Загальні положення

1.1. Учнівське врядування у закладі, як процес організації учнями життєдіяльності свого колективу, діє на підставі Конституції України, Закону України "Про загальну середню освіту".

Учнівське врядування має варіативний характер, здійснюється на рівні як навчального закладу, так і класу, гуртка, інших творчих об'єднань учнів.

1.2. Учнівське врядування базується на демократичних засадах у поєднанні з національними та загальнолюдськими принципами та спрямоване на:

    -    формування і розвиток соціально активної особистості, виховання патріота суверенної України з глибоко усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості;

    -    забезпечення і захист прав інтересів учнів (вихованців), підвищення у них інтересу до знань;

    -    розвиток здібностей обдарованих учнів (вихованців) відповідно до їх нахилів;

    -    пропаганду здорового способу життя;

    -    запобігання негативним проявам в учнівському середовищі;

    -    організацію дозвільно-розважальної діяльності;

    -    створення творчих дитячих та молодіжних об'єднань за інтересами.

1.3. У своїй діяльності органи учнівського врядування керуються чинним законодавством України, рішеннями органів освіти, у підпорядкуванні яких перебуває навчальний заклад, Статутом навчального закладу та цим Положенням.

1.4. Учасниками учнівського врядування можуть бути всі учні навчального закладу, класу, гуртка та інших творчих об'єднань.

2. Структура й організація роботи учнівського врядування

2.1. Початковий ступінь учнівського врядування закладу здійснюється на рівні класу, гуртка та інших творчих об'єднань, вищий - на рівні навчального закладу.

2.2. Вищим органом учнівського врядування є загальна конференція, куди обираються представники від кожного класу (гуртка, творчого об'єднання), де затверджується Положення про учнівське врядування закладу, обирається виконавчий орган, визначається його структура і термін повноважень, заслуховується звіт. Загальні збори (конференція) проводяться не рідше одного разу на рік.

2.3. Виконавчий орган учнівського врядування школи - кабінет міністрів обирається терміном на один рік шляхом голосування на засіданні учнівського парламенту. Учнівське врядування діє у формі учнівського парламенту.

2.4. Кількісний склад виконавчого органу учнівського визначається пропорційно від кожного класу в залежності від кількості V-XI класів та учнів у закладі.

2.5. Загальношкільна учнівська конференція шляхом таємного голосування обирає президента терміном на один рік.

2.6. Перелік питань, що належить до компетенції виконавчого органу учнівського врядування та план роботи узгоджується з адміністрацією закладу.

2.8. Президент учнівського врядування координує роботу підрозділів, проводить засідання активу, здійснює контроль за виконавчою дисципліною, є членом педагогічної ради навчального закладу та бере участь в її роботі, де обговорюються питання учнівського врядування, проблемні питання життя учнівського колективу та окремих учнів. Звертається з відповідними пропозиціями до адміністрації навчального закладу, батьківського комітету та Ради закладу.

2.9. Члени органів учнівського врядування зобов'язані бездоганно виконувати вимоги до учасників навчально-виховного процесу, які передбачені Положенням про загальноосвітній навчальний заклад; бути учасниками у всіх добродійних справах, захищати честь свого закладу та інтереси його учнів.

2.10. Позбавлення членства в органах учнівського врядування допускається у випадках, якщо член виконавчого органу учнівського врядування:

    -    порушує правила внутрішнього розпорядку;

    -    не систематично виконує свої обов'язки;

    -    вибуває з навчального закладу.

2.11. У разі кількісної зміни в органах учнівського самоврядування учні повинні протягом десяти днів обрати іншого члена з того ж первинного осередку.

3. Педагогічний колектив і учнівське врядування

Педагогічний колектив, керівництво навчального закладу сприяють організації та вдосконаленню учнівського врядування, надають необхідну інформацію про організацію навчально-виховного процесу, співпрацюють у розв'язанні всіх питань життя колективу, надають учнівському активу всебічну допомогу.

3.1. Засідання виконавчого органу учнівського врядування проводиться не частіше одного разу на місяць і вважається правомірним, якщо на засіданні присутні дві третини його членів.

3.2. На засідання виконавчого органу учнівського врядування можуть запрошуватись керівники первинних осередків, учні (за необхідністю), вчителі, представники адміністрації навчального закладу, батьки.

3.3. Гласність учнівського врядування забезпечується шляхом оперативного доведення інформації про прийняті рішення через керівників первинних осередків та висвітленням цих питань через засоби інформації навчального закладу (пресу (стіннівки), повідомлення на спеціальному стенді оголошень тощо).

4. Первинні осередки в учнівському врядуванні

4.1. Головною структурною одиницею учнівського врядування є первинний колектив: клас, гурток та інші творчі об'єднання. Врядування у первинних осередках має аналогічну структуру відповідно до структури виконавчого органу учнівського врядування навчального закладу.

4.2. Вищим органом учнівського врядування первинного осередку є збори (класу, гуртка та іншого творчого об'єднання), на яких шляхом голосування обирається голова, його заступник та відповідальні за окремі сфери діяльності.

4.3. Збори первинного осередку проводяться не менше одного разу на місяць. Після завершення різних видів роботи підводяться підсумки, планується робота на майбутнє.

5. Права й обов'язки членів органів учнівського врядування

5.1. Члени органів учнівського врядування мають права та обов'язки, якими наділені учні закладу, згідно з законодавством України та Статутом закладу.

5.2. Члени учнівського врядування мають право:

    -    обирати й бути обраними до будь-якого органу учнівського врядування;

    -    звертатися до будь-якого органу учнівського врядування та отримувати відповідь по суті питань.