Конкурс «Лідер-2024»
Відеопідбірку можна переглянути за посиланням.
Новообраний президент ліцею відвідав засідання клубу «Лідер» .
В рамках інформаційно - правової акції «Я знаю свої права та обов'язки» шкільні омбудсмени провели інформаційно - просвітницькі хвилинки «це повинен знати кожен», під час яких знайомили учнів початкової школи з особливістю діяльності шкільних омбудсменів та основними правами дітей.
Вітаємо команду 10-А класу, яка здобула найвищий бал (9,4) у відбірковому турі пізнавально-розвивальній грі «Нон-стоп»
У рамках акції «Креативні перерви від учнівського самоврядування» активісти шкільного життя організовували для учнів молодшого шкільного віку, креативні перерви
3 березня президент учнівського самоврядування ліцею та його заступник відвідали комунальні заклади «Вінницький ліцей № 29» та «Вінницька гімназія № 24» у рамках проєкту «За межами рідної школи».
Участь президента учнівського самоврядування ліцею Толоченої Олександри у конкурсі "Лідер 2023".
Ручні ремесла часто називають «активною медитацією» – процесом, коли руки зайняті, але розум вільний. Повторення монотонних дій є ключовим компонентом розслаблення, оскільки воно зосереджує нас на поставленому завданні й відвертати від важких думок. Протягом майже 10 місяців повномасштабного вторгнення рф в Україну у нашому закладі волонтери, учителі, учні та їх батьки активно долучаються до плетіння маскувальних сіток для наших захисників і захисниць. Ініціативна група соціального проєкту «Ми супергерої» не була виключенням.
#Покоління_непереможних_UA
|
||
Фахівці довели, що домашні вихованці уміють підтримувати своїх господарів в скрутні хвилини, підіймати настрій і рятують від нудьги. Тварини позитивно впливають на життя людей і допомагають долати стрес. Так і учні нашого ліцею поділилися світлинами своїх улюбленців і повідали, як вони їм допомагають пережити стрес.
#Покоління_непереможних_UA
Людина, яка починає рухатися, танцювати стає більш життєрадісною, енергійною, здоровою. В рамках соціального проєкту «Ми супергерої» було організовано і проведено тижневик музичних руханок.
#Покоління_непереможних_UA
Регулярне прослуховування музики запобігати виникненню захворювань, викликаних стресом. Ініціативною групою соціального проєкту «Ми супергерої» був підібраний список пісень, який учні слухали на перервах.
#Покоління_непереможних_UA
Психологічний стан та психічне здоров’я під час військових дій є вкрай важливим. Багато людей переживають виснаження, спустошення, втому, відчувають тривогу й паніку. Учні нашого закладу вирішили підтримати один одного, своїх вчителів та батьків, організувавши у закладі «День обіймів» у рамках соціального проєкту «МИ СУПЕРГЕРОЇ»
#Покоління_непереможних_UA
У рамках соціального проєкту «МИ СУПЕРГЕРОЇ» ініціативна група учнів організувала та провела рухливі ігри на перервах для учнів початкової школи
#МИ_СУПЕРГЕРОЇ
#Покоління_непереможних_UA
|
Акція "Поділись цукеркою з ближнім"
У рамках соціального проєкту «МИ СУПЕРГЕРОЇ» у ліцеї відбувалась акція «Поділись цукеркою з ближнім», яка мала на меті зменшити стрес та стати ближчими один до одного.
Положення про учнівське врядування комунального закладу
"Вінницький ліцей № 21"
Сучасні умови розвитку суверенної, демократичної, правової держави вимагають формування якісно нового громадянина, здатного включитися в демократичні процеси, його адаптації до вимог сьогодення з урахуванням світових стандартів, підготовки до самостійного життя та використання свого потенціалу в інтересах суспільства, держави. Важливою складовою у розв'язання цих проблем є учнівське самоврядування, яке створюється і діє у закладі на основі цього Положення.
Дане Положення регламентує діяльність учнівського врядування комунального закладу «Вінницький ліцей № 21».
- Загальні положення
1.1. Учнівське врядування у закладі, як процес організації учнями життєдіяльності свого колективу, діє на підставі Конституції України, Закону України "Про загальну середню освіту".
Учнівське врядування має варіативний характер, здійснюється на рівні як навчального закладу, так і класу, гуртка, інших творчих об'єднань учнів.
1.2. Учнівське врядування базується на демократичних засадах у поєднанні з національними та загальнолюдськими принципами та спрямоване на:
- формування і розвиток соціально активної особистості, виховання патріота суверенної України з глибоко усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості;
- забезпечення і захист прав інтересів учнів (вихованців), підвищення у них інтересу до знань;
- розвиток здібностей обдарованих учнів (вихованців) відповідно до їх нахилів;
- пропаганду здорового способу життя;
- запобігання негативним проявам в учнівському середовищі;
- організацію дозвільно-розважальної діяльності;
- створення творчих дитячих та молодіжних об'єднань за інтересами.
1.3. У своїй діяльності органи учнівського врядування керуються чинним законодавством України, рішеннями органів освіти, у підпорядкуванні яких перебуває навчальний заклад, Статутом навчального закладу та цим Положенням.
1.4. Учасниками учнівського врядування можуть бути всі учні навчального закладу, класу, гуртка та інших творчих об'єднань.
2. Структура й організація роботи учнівського врядування
2.1. Початковий ступінь учнівського врядування закладу здійснюється на рівні класу, гуртка та інших творчих об'єднань, вищий - на рівні навчального закладу.
2.2. Вищим органом учнівського врядування є загальна конференція, куди обираються представники від кожного класу (гуртка, творчого об'єднання), де затверджується Положення про учнівське врядування закладу, обирається виконавчий орган, визначається його структура і термін повноважень, заслуховується звіт. Загальні збори (конференція) проводяться не рідше одного разу на рік.
2.3. Виконавчий орган учнівського врядування школи - кабінет міністрів обирається терміном на один рік шляхом голосування на засіданні учнівського парламенту. Учнівське врядування діє у формі учнівського парламенту.
2.4. Кількісний склад виконавчого органу учнівського визначається пропорційно від кожного класу в залежності від кількості V-XI класів та учнів у закладі.
2.5. Загальношкільна учнівська конференція шляхом таємного голосування обирає президента терміном на один рік.
2.6. Перелік питань, що належить до компетенції виконавчого органу учнівського врядування та план роботи узгоджується з адміністрацією закладу.
2.8. Президент учнівського врядування координує роботу підрозділів, проводить засідання активу, здійснює контроль за виконавчою дисципліною, є членом педагогічної ради навчального закладу та бере участь в її роботі, де обговорюються питання учнівського врядування, проблемні питання життя учнівського колективу та окремих учнів. Звертається з відповідними пропозиціями до адміністрації навчального закладу, батьківського комітету та Ради закладу.
2.9. Члени органів учнівського врядування зобов'язані бездоганно виконувати вимоги до учасників навчально-виховного процесу, які передбачені Положенням про загальноосвітній навчальний заклад; бути учасниками у всіх добродійних справах, захищати честь свого закладу та інтереси його учнів.
2.10. Позбавлення членства в органах учнівського врядування допускається у випадках, якщо член виконавчого органу учнівського врядування:
- порушує правила внутрішнього розпорядку;
- не систематично виконує свої обов'язки;
- вибуває з навчального закладу.
2.11. У разі кількісної зміни в органах учнівського самоврядування учні повинні протягом десяти днів обрати іншого члена з того ж первинного осередку.
3. Педагогічний колектив і учнівське врядування
Педагогічний колектив, керівництво навчального закладу сприяють організації та вдосконаленню учнівського врядування, надають необхідну інформацію про організацію навчально-виховного процесу, співпрацюють у розв'язанні всіх питань життя колективу, надають учнівському активу всебічну допомогу.
3.1. Засідання виконавчого органу учнівського врядування проводиться не частіше одного разу на місяць і вважається правомірним, якщо на засіданні присутні дві третини його членів.
3.2. На засідання виконавчого органу учнівського врядування можуть запрошуватись керівники первинних осередків, учні (за необхідністю), вчителі, представники адміністрації навчального закладу, батьки.
3.3. Гласність учнівського врядування забезпечується шляхом оперативного доведення інформації про прийняті рішення через керівників первинних осередків та висвітленням цих питань через засоби інформації навчального закладу (пресу (стіннівки), повідомлення на спеціальному стенді оголошень тощо).
4. Первинні осередки в учнівському врядуванні
4.1. Головною структурною одиницею учнівського врядування є первинний колектив: клас, гурток та інші творчі об'єднання. Врядування у первинних осередках має аналогічну структуру відповідно до структури виконавчого органу учнівського врядування навчального закладу.
4.2. Вищим органом учнівського врядування первинного осередку є збори (класу, гуртка та іншого творчого об'єднання), на яких шляхом голосування обирається голова, його заступник та відповідальні за окремі сфери діяльності.
4.3. Збори первинного осередку проводяться не менше одного разу на місяць. Після завершення різних видів роботи підводяться підсумки, планується робота на майбутнє.
5. Права й обов'язки членів органів учнівського врядування
5.1. Члени органів учнівського врядування мають права та обов'язки, якими наділені учні закладу, згідно з законодавством України та Статутом закладу.
5.2. Члени учнівського врядування мають право:
- обирати й бути обраними до будь-якого органу учнівського врядування;
- звертатися до будь-якого органу учнівського врядування та отримувати відповідь по суті питань.